Rinkos tyrimų agentūra „TechInsights” paskelbė ataskaitą, kurioje analizuojama Kinijos išmaniųjų telefonų rinka 2023 m. trečiąjį ketvirtį. Duomenys rodo, kad per ketvirtį išmaniųjų telefonų tiekimas Kinijoje per metus sumažėjo 5 %.
Agentūra analizavo, kad nuolatinį siuntų mažėjimą lėmė tokie veiksniai kaip silpna vartotojų paklausa ir neaiškios ekonominės perspektyvos. Tačiau per ketvirtį mažėjimo tempas stabilizavosi, o tai rodo, kad rinka pasiekė dugną. Tikimasi, kad artimiausiais ketvirčiais Kinijos rinka pradės atsigauti.
Penki didžiausi šios rinkos gamintojai: Honor, OPPO (įskaitant OnePlus), Vivo, Apple ir Xiaomi.
Pagrindiniai bendrovių veiklos rodikliai:
- „Honor”: 11,2 mln. pristatytų vienetų, t. y. 17,6 proc. rinkos dalis ir 7,4 proc. metinis nuosmukis;
- „OPPO”: 10,9 mln. vienetų (17,1 %) ir 10,7 % sumažėjimas, palyginti su praėjusiais metais;
- „Vivo”: Vivo – 10,7 mln. vienetų (16,8 %). 25,2 % mažesnis nei pernai;
- „Apple”: 1,5 mln: 9,7 mln. vienetų (15,2 %). 5,8 % mažiau nei pernai;
- „Xiaomi”: 2,5 mln: 9,1 mln. vienetų (14,2 %). Tai 0,6 % daugiau nei pernai.
Kitų bendrovių tiekimai sudarė 12,2 mln. vienetų ir užėmė 19,1 % rinkos dalies, t. y. 35 % daugiau nei pernai. Kompanijos „Huawei” siuntos per ketvirtį, palyginti su praėjusiais metais, išaugo 50 %, todėl bendrovė užėmė 13 % rinkos.
Palikti komentarą
Peržiūrėti komentarus