„Apple“ iškrito iš didžiausių išmaniųjų telefonų pardavėjų penketuko

Apple pardavimai pradėjo kristi

Pirmąjį 2024 m. ketvirtį Kinijos išmaniųjų telefonų rinka smarkiai išaugo ir viršijo 70 mln. parduotų vienetų. Tačiau „Apple“, kuri pirmą kartą per daugelį metų iškrito iš didžiausių Kinijos išmaniųjų telefonų pardavėjų penketuko.

 

„Apple“ tiekimas per metus sumažėjo 25 % ir sudarė apie 9,7 mln. įrenginių. Dėl to bendrovė reitinge nukrito iš trečios į šeštą vietą.

Vietoj jų visas penkias pirmąsias vietas užėmė tokie Kinijos prekių ženklai kaip HONOR, Vivo, OPPO, Xiaomi ir Realme. Tokią sėkmę lėmė jų strategija derinti aukštos kokybės gaminius ir glaudžiai bendradarbiauti su vietos tiekėjais. Puikus to pavyzdys – „HONOR Magic V3“, kuriame įdiegta pažangi „GenAI“ technologija.

 

Kinijos išmaniųjų telefonų rinkos augimas ir nacionalinių prekės ženklų sėkmė rodo, kad pasaulinėje mobiliųjų telefonų rinkoje keičiasi jėgų pusiausvyra. Kinijos gamintojai vis labiau konkuruoja su tokiais milžinais kaip „Apple“ ir „Samsung“, siūlydami vartotojams novatoriškus ir aukštos kokybės gaminius konkurencingomis kainomis.

Ši tendencija gali turėti didelės įtakos išmaniųjų telefonų rinkos ateičiai, nes Kinijos bendrovės toliau investuoja į mokslinius tyrimus ir plėtrą, siekdamos sustiprinti savo pozicijas pasaulinėje arenoje. Apple ir kitiems tarptautiniams žaidėjams tai reiškia, kad jie turi peržiūrėti savo strategijas ir prisitaikyti prie naujų Kinijos rinkos realijų, kurios tampa vis svarbesnės siekiant pasaulinės sėkmės.

Kriptovaliutų, technologijų ir mobiliosios zonos straipsnių autorius. El. pašas: [email protected]