„Epic“ atnaujino dabartinį „Unreal Engine 5“ variklį iki 5.5 versijos, kurioje atsirado daug patobulinimų. Yra svarbių naujų optimizavimų, ypač animacijos kūrimo, mobiliųjų žaidimų kūrimo ir virtualios gamybos srityse. Tačiau įdomiausia yra nauja funkcija „MegaLights“, kurią „Epic“ vadina apšvietimo „Nanite“.
Nelinijinės animacijos redaktorius „Sequencer“ sulaukė daug darbo eigos patobulinimų, įskaitant greitesnę prieigą prie savybių ir atnaujintą filtravimo funkciją. Be to, „Unreal Engine 5.5“ programoje „Sequencer“ dabar galima naudoti nedestrukcinius animacijos sluoksnius. Dar viena įdomi nauja funkcija – galimybė „Control Rig“ programoje kurti animacines kontaktines deformacijas ir gniuždymo ar tempimo judesius ir taikyti juos tiesiogiai „Sequencer“ programoje.
Atnaujinus „Unreal Engine 5.5“, „MetaHuman Animator“ dabar gali automatiškai generuoti tikrovišką veido animaciją iš garso failų. Unreal Engine 5.5 siūlo patogų įrankį tiems, kuriems dažnai tenka koreguoti žaidimo objektus, kai veikia Mutable Character Adjustment System. Ji leidžia dinamiškai koreguoti modelių, pavyzdžiui, veikėjų, ginklų ir gyvūnų, tekstūras ir medžiagas.
Naudotojai taip pat galės naudotis daugeliu atvaizdavimo pakeitimų, įdiegtų atnaujintoje 5.5 versijoje. Pavyzdžiui, „Lumen“ realaus laiko apšvietimo sistema dabar gali veikti 60 Hz dažniu, jei tai palaiko techninė įranga. Tačiau įdomiausia „Unreal Engine 5.5“ funkcija yra „MegaLights“, kuri leidžia žaidimo sceną aprūpinti šimtais dinaminių šviesos šaltinių, įskaitant jų šešėlius, praktiškai be jokių apribojimų. Nenuostabu, kad „Epic“ „MegaLights“ vadina apšvietimo „Nanite“, nors bendrovė ją vis dar apibūdina kaip eksperimentinę.
Palikti komentarą
Peržiūrėti komentarus