Naujas „Jaguar“ koncepcinis automobilis be galinio lango: drąsus žingsnis į ateitį
Britų automobilių gamintojas „Jaguar“ toliau įrodo savo gebėjimą kurti novatoriškus ir drąsius sprendimus. Po neseniai įvykusio prekės ženklo atsinaujinimo, įskaitant naują logotipą, šūkį „Copy Nothing“ ir naują dizaino kalbą, „Jaguar“ paskelbė intriguojančią naujieną apie artėjantį koncepcinį automobilį, kuris iš esmės pakeis mūsų suvokimą apie automobilio dizainą.
Šis keturduris GT modelis, pavadintas „Design Vision“, bus oficialiai pristatytas gruodžio 2 d. Majamyje. Šis debiutas taps ne tik koncepcinio modelio, bet ir naujosios „Jaguar“ filosofijos atspindžiu.
Be galinio lango – bet su nauju požiūriu
Tyzerio nuotraukoje matomas automobilio laivagalis su visiškai uždaru galiniu dangčiu, kurį papildo futuristinės kampuotos linijos. Vietoje įprasto stiklo įmontuotos specialios grotelės, skirtos užtikrinti aerodinaminį efektyvumą bei naują estetinę kokybę. Šis sprendimas primena panašią koncepciją, naudojamą „Polestar 4“, tačiau „Jaguar“ pažada dar ambicingesnį dizainą.
Nors tokia idėja kai kam gali atrodyti radikali, ji aiškiai išreiškia „Jaguar“ siekį atsisakyti įprastų dizaino taisyklių ir orientuotis į originalumą. Šis požiūris taip pat dera su naujuoju šūkiu „Copy Nothing“, kuris kviečia įkvėpimo ieškoti inovacijose, o ne kopijuoti praeities tendencijas.
Naujoji „Jaguar“ era
Koncepcinis „Design Vision“ bus pirmasis iš trijų serijinių elektromobilių, kurių gamyba bus pradėta iki 2030 m. Šis modelis sukurtas ant naujosios JEA platformos, kurią „Jaguar“ specialiai sukūrė elektriniams automobiliams.
Be šio GT, būsimoje „Jaguar“ gamoje numatyti dar du modeliai:
- Prabangus krosoveris, orientuotas į konkurenciją su tokiais modeliais kaip „Bentley Bentayga“;
- Sedanas, skirtas konkuruoti su „Bentley Flying Spur“ klasėje.
Visi šie modeliai bus visiškai elektriniai, o jų kainos prasidės nuo maždaug 100 tūkst. svarų sterlingų.
Sugrįžimas prie šaknų
„Jaguar“ siekia sugrąžinti savo prekės ženklą į Viljamo Lionso suformuotą viziją – kurti unikalius ir originalius automobilius, pasižyminčius nepriekaištinga elegancija bei inovatyviu dizainu.
Šis naujas požiūris, paremtas „perkrovimu“, žymi ne tik techninių sprendimų, bet ir kultūrinio identiteto revoliuciją, kuria „Jaguar“ tikisi sužavėti automobilių pasaulį.
Laiko klausimas, kada šis naujas požiūris taps matomas gatvėse, tačiau jau dabar aišku, kad „Jaguar“ žengia į elektromobilių ateitį su ryškiu pasitikėjimu ir nauju, drąsiu požiūriu.
Palikti komentarą
Peržiūrėti komentarus